Inžinerinė ugdymo kryptis (STEAM)
Balandžio pabaigoje gimnazijoje vyko integruota fizikos ir matematikos pamoka-konferencija „Išvestinės taikymas“. Renginyje dalyvavę IV klasių gimnazistai savo darbuose atskleidė išvestinės geometrinę ir fizikinę prasmę, patrauklia forma pasakojo apie išvestinės taikymą sprendžiant praktines matematikos ir fizikos užduotis. Pavyzdžiui, matematikai papasakojo, kaip naudojant tam tikro ilgio strypus pastatyti maksimalaus tūrio palapinę. O fizikai atskleidė paslaptį apie šaudymą iš timpos: taikant išvestinę apskaičiuojamas akmens pakilimo aukštis. Baigiantis pamokai mokiniai pasitikrino žinias – atsakė į klausimus apie išvestinės taikymą. Visa parengta medžiaga publikuojama google diske, nuoroda persiųsta gimnazijos ketvirtokams. Pamokos tikslas buvo pasiektas: remdamiesi išvestinės pavyzdžiu mokiniai pamatė fizikos ir matematikos sąsajas, šių mokslų inžinerinį kryptingumą.
Fizikos mokytojas Vladimiras Ovčinikovas
Matematikos mokytoja Ana Senkevič