 |
Galina Kirilova
2024 veiklos ataskaita
2023 veiklos ataskaita
2022 veiklos ataskaita
2021 veiklos ataskaita
2020 veiklos ataskaita
2019 veiklos ataskaita
2018 vertinimo išvada
Gyvenimo aprašymas
Direktorė II vadybinė kategorija, švietimo vadybos magistrė Rusų kalbos mokytoja metodininkė Tel. 240 09 42, 102 kabinetas El. paštas galina.kirilova@kovalevskajosprogimnazija.vilnius.lm.lt
Tėvų ir interesantų priėmimo laikas: Pirmadienis 7.30 – 9.30 val. Ketvirtadienis 15.00 – 16.30 val.
Direktoriaus pagrindinės vadybinės funkcijos: 1. planuoja, organizuoja ir kontroliuoja progimnazijos veiklą, užtikrindamas progimnazijai pavestų funkcijų vykdymą, nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimą; 2. stebi vaikų ugdymą, pedagogų darbą ir jį vertina, analizuoja visą ugdymo procesą ir teikia išvadas bei pasiūlymus Švietimo, kultūros ir sporto departamento direktoriui ir to paties departamento Bendrojo ugdymo skyriaus vedėjui jam tobulinti, sudaro sąlygas ir skatina pedagogus kelti savo kvalifikaciją ir atestuotis; 3. organizuoja progimnazijos veiklos įsivertinimą (vidaus auditą), sudaro sąlygas išoriniam veiklos vertinimui (auditui) atlikti; 4. užtikrina vaikams sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms aplinką, sudaro vaikams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas ugdymosi ir darbo sąlygas.
Vilniaus Sofijos Kovalevskajos progimnazijos direktorės Galinos Kirilovos kasmetinės atostogos
|
Pavaduoja |
Kontaktinė informacija |
|
|
|
|
Pagrindinio ugdymo skyriaus vedėjas Edgard Olechnovič |
Tel. +37064588068, 216 kabinetas
El. paštas: edgard.olechnovic@gmail.com |
|
 |
Vilma Mikalajūnienė
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui II vadybinė kategorija Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Tel. +370 671 50805, 316 kabinetas El. paštas vilma.mikalajuniene.skp@gmail.com
Tėvų ir interesantų priėmimo laikas: Pirmadieniais 15.00-17.00 val., Ketvirtadienis 8.00-9.30 val.
Direktoriaus pavaduotojos ugdymui pagrindinės vadybinės funkcijos: 1. Organizuoja progimnazijos veiklos procesą, ugdymo plano ir Bendrųjų programų vykdymą. 2. Atsako už ugdymo plano rengimą, koordinuoja ugdymo plano rengimo darbo grupės veiklą, vykdo ugdymo plano įgyvendinimo priežiūrą. 3. Dalyvauja progimnazijos strateginio plano, metų veiklos, įvairių tvarkų rengimo grupių darbe. 4. Organizuoja ilgalaikių teminių planų, ugdymo programų rengimą, derinimą. 5. Užtikrina pradinio ir pagrindinio ugdymo, pagalbos mokiniui ir neformaliojo švietimo skyrių veiklos tęstinumą ir kryptingumą. 6. Tikrina ir derina mokinių krūvio reguliavimo ir optimizavimo priemonių planus. 7. Derina mokinių testavimo ir kontrolinių darbų planus, kontroliuoja tyrimų organizavimą ir rezultatų vertinimą skyriuose. 8. Bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) sprendžiant ugdymo problemas, organizuoja pedagoginį švietimą, informavimą ir individualų konsultavimą. 9. Koordinuoja veiklos kokybės įsivertinimo vykdymą progimnazije. 10. Koordinuoja kalbų (lietuvių, anglų, vokiečių, prancūzų) mokytojų metodinę veiklą, analizuoja šių dalykų mokytojų ugdymo rezultatus ir mokinių pasiekimus, kontroliuoja, ar tų dalykų mokinių žinios, gebėjimai ir įgūdžiai atitinka bendrųjų ugdymo programų reikalavimus, vykdo kalbų mokytojų elektroninio dienyno pildymo priežiūrą. 11. Organizuoja dalyvavimą šalies ir tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su ugdymu. 12. Pavaduoja progimnazijos direktorių, jam nesant, vykto kitus direktoriaus nurodymus.
|
 |
Edgard Olechnovič
Pagrindinio ugdymo skyriaus vedėjas Matematikos vyresnysis mokytojas Tel. +370 645 88068 , 216 kabinetas El. paštas: edgard.olechnovic@gmail.com
Tėvų ir interesantų priėmimo laikas: Ketvirtadienis: 10.00 – 11.30
Pagrindinio ugdymo skyriaus vedėjo pagrindinės vadybinės funkcijos: 1. Planuoja, organizuoja 5-8 klasių ugdymo skyriaus darbą. 2. Rengia ir koreguoja pamokų tvarkaraštį, organizuoja mokytojų pavadavimą. 3. Dalyvauja progimnazijos strateginio plano, metų veiklos, įvairių tvarkų rengimo grupių darbe. 4. Organizuoja mokytojų budėjimą progimnazijoje. 5. Organizuoja ir kontroliuoja 5-8 klasių vadovų veiklą. Derina klasių vadovų veiklos planus, stebi, analizuoja ir vertiną jų veiklą. 6. Analizuoja skyriaus veiklos rezultatus, numato priemones skyriaus veiklai gerinti. 7. Rengia ataskaitas apie ugdymo programų įgyvendinimą 5-8 klasėse. 8. Rengia kontrolinių darbų grafikus. 9. Koordinuoja žinių patikrinimą, naudojant standartizuotus testus 6, 8 klasėse. 10. Bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) sprendžiant ugdymo problemas, organizuoja pedagoginį švietimą, informavimą ir individualų konsultavimą. 11. Koordinuoja matematikos, informacinių technologijų, gamtos mokslų mokytojų metodinę veiklą, analizuoja šių dalykų mokytojų ugdymo rezultatus ir mokinių pasiekimus, kontroliuoja, ar tų dalykų mokinių žinios, gebėjimai ir įgūdžiai atitinka bendrųjų ugdymo programų reikalavimus, vykdo šių mokytojų elektroninio dienyno pildymo priežiūrą. 12. Teikia progimnazijos direktoriui informaciją apie ugdymo ir darbo proceso organizavimą. |