Poezija ir dailė: ieškome lyrinio subjekto
Nors literatūros ir dailės raiškos priemonės skirtingos, šių menų kūrėjai turi daug bendrų sąsajų – kalba apie žmogaus jausmus ir būsenas, vartoja bendras sąvokas subjektas, metafora, spalva, forma, kompozicija, kontrastas, erdvė, laikas ir kt.
Spalio 22 d. IV c klasės mokiniai pagal „Kultūros paso“ programą apsilankę MO muziejuje ne tik sužinojo įdomių faktų apie patį muziejų ir jame vykstančią vieno svarbiausių šių laikų režisierių Peter Greenaway ir Olandijos multimedijų menininkės Saskia Boddeke parodą „Kodėl taip sunku mylėti?“, bet ir skaitė modernių šiuolaikinių lietuvių autorių Dovilė Kuzminskaitės, Donaldo Kajoko, Ernesto Noreikos, Aisčio Žekevičiaus eilėraščius. Pasiskirstę grupėmis juos analizavo, ieškojo tinkamiausio parodos paveikslo, iliustruojančio eilėraščio žmogaus jausmus, pristatė savo pasirinktą tekstą ir paveikslą bendraklasiams. Po nuotaikingos pamokos mokiniai reflektavo, stebėjo parodos instaliacijas, interpretuodami lygino su literatūros kūrinių personažais.
Integruota pamoka MO muziejuje praplėtė abiturientų akiratį, paskatino kelti nepatogius klausimus, kodėl taip sunku mylėti kitokį žmogų, kodėl taip sunku kalbėtis apie jausmus.
Muziejuje mokinius lydėjo lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Birutė Bikulčienė ir Rita Vinciūnienė